19.8.11

Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah


NAMA : Luqmanulhakim bin Badrulamin
HOBI : Berlari-lari di tepi pantai.

Harap selepas ini aku menyertai skim ini, follower aku bertambah 500 orang menjadikannya 510 orang semuanya. Setelah beberapa bulan blogging dan beberapa ratus pageview (yang kebanyakannya disumbangkan oleh diri sendiri), aku masih tidak tahu apa itu blogwalking, tagging, RSS dan segala makneka istilah blog yang pelik-pelik. (Aku juga tidak tahu tujuan follower sebenarnya.)

Selepas ini, apa yang perlu aku buat? Tunggu sahajakah?

9 comments:

  1. Salam. Datang dari Switzerland follow perkembangan blog awak :) Jom follow blog saya pulak & like facebook page saya skali. Hihi :D

    Link: http://nurulariena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ooooooo macam tu rupanya... kene saling follow memollow..

    ReplyDelete
  3. saya datang dari Jepun & follow awak sekali..

    follow me back ya.. :)

    selamat hari raya :D

    ReplyDelete
  4. Salam Ukhwah..
    saya dari Rusia dah follow ;)..Jemput follow semula di blog sy ya..

    http://tentanghidup-ikin.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html

    ReplyDelete
  5. singgah dan follow sini dr segmen yang sama :)
    sorry lambat sbb jauh naik lori dr brazil :)
    slmt berkenalan :)

    http://rainfallasleep.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html

    ReplyDelete
  6. hi2..follow sini=)...sy dri team dubai=)..slm kenal okie=)

    ReplyDelete
  7. fly from mexico! jum follow2. btw, nice belog =D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...